loading...
هدايت نامه
مهدي بازدید : 346 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
روزی امیرالمؤمنین(ع)خدمت پیامبر اکرم(ص)رسید و جیرئیل هم حاضر بود.جبرئیل،علی(ع)را بسیار بزرگ داشت و به پیامبر اکرم(ص)عرض کرد:"علی(ع)بر گردن من حقُ تعلیم دارد.همانا هنگامی که خداوند مرا خلق کرد به من خطاب فرمود:"تو کیستی؟من کیستم؟نام تو چیست؟"
در جواب بیچاره ماندم و خاموش بودم.این جوان در عالم نور،حاضر شد و فرمود:"بگو تو پروردگار جلیلی و نام تو جمیل است و من بنده ذلیلم و نامم جبرئیل می باشد."
پیامبر(ص) به جبرئیل فرمود:"مدُت عمر تو چقدر است؟"
جبرئیل عرض کرد:"در کنار افق ستاره ای است که هر سی هزار سال یک بار دیده میشود و من سی هزار بار آن ستاره را دیده ام"

بهای این مطلب یک صلوات بر محمد و آل محمد است
.
.
در ضمن نظر یادتون نره

منبع: کتاب عجایب و معجزات شگفت انگیزی از حضرت علی(ع)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 1,277
  • بازدید کلی : 19,765